فهرست مطالب

 یافتن بهترین قفل های در انباری برای ساختمان شما

آماده شوید تا امن ترین انباری را در بین همسایه هایتان داشته باشید. کاری کنید که با دیدن قفل انباری هایتان، تمام جنایت کارانی که استعداد دزدی دارند، خودشان فرار کنند.

قبل از این که درباره ی انتخاب بهترین قفل های انباری صحبت کنیم، فقط چند مورد را نیاز دارید بدانید. شما باید بدانید کدام یک از قفل های انباری، برای ساختمانتان کار خواهد کرد و کدام یک کار نخواهد کرد. می بایست یک سری موارد را در مورد هر یک از انواع قفل های انباری در نظر بگیرید.

و حتی بعد از اینکه بهترین قفل های امنیتی انباری را پیدا کردید، هنوز چیزهای زیادی برای یادگیری وجود دارد. اما خیلی دست پاچه نشوید. ما آرام آرام شروع خواهیم کرد.

 قفل های آویزی مارک Stanley

اگر لیستی وجود داشته باشد که در آن قفل‌های آویزی نوشته شده باشد، قفل آویزی و امنیتی فولادی Stanley باید در بالای آن قرار بگیرد.

این قفل قیمت پایینی دارد و سطح پایه امنیتی خوبی را ارئه می‌دهد.

امنیتی که شما با استفاده از این قفل، بی‌درنگ دریافت می‌کنید، به خاطر غلاف فولادی سختی است که می‌تواند با قیچی آهن‌بری به خوبی مبارزه کند.

این غلاف با همان مواد سختی پوشانده شده که برای ساختن بدنه قفل استفاده می‌شود. این قفل محکم و پردوام است.

همچنین هسته آن قابل تعویض است، بنابراین اگر دوست دارید امنیت قفل آویزی انباریتان را زیاد کنید، می‌توانید هسته امنیتی‌تری در آن نصب کنید.

هسته قفلی که در قفل آویزی Stanley به عنوان استاندار استفاده می‌شود، در مقایسه با آنچه که اکثر مردم برای قفل کردن انباری‌هایشان استفاده می‌کنند، خیلی خوب است، اما نمی‌توان گفت امنیت خیلی بالایی دارد.

خرید قفل های دیجیتال و هوشمند یوکا-نوآوران هوشمند

yucca digital smart electronic locks tehran

یک جفت پایه امنیتی در هسته استاندارد آن وجود دارد و نسبت به بیشتر قفل‌های مارک Master یا قفل‌های دیگری که امنیت وحشتناکی ارائه می‌دهند، سخت‌تر باز می‌شود.

اما اگر هسته را عوض نکنید، باز هم یک صفحه ضد سوراخ دارید که امنیت قفل‌تان را بیشتر می‌کند.

این امر به این بستگی دارد که انباری‌تان چقدر در معرض خطر شکسته شدن قرار دارد و از این که چقدر به وسایلی که داخل انباری‌تان است، اهمیت می‌دهید.

این قفل، کمترین امنیتی را دارد که من می‌توانم معرفی کنم.

قفل کلیدی Hercular MT5 + r متعلق به مارک Mul-T-Lock

وقتی به یک قفل کلیدی نیاز دارد، قفل Hercular، متعلق به مارک Mul-T-Lock با هسته MTB5 +، قفل خیلی خوبی است که می‌توانید برای قفل‌های انباری‌تان روی آن حساب کنید.

این قفل، تنها قفل کلیدی است که در این لیست قرار دارد.

به این دلیل که اولا من دو بار از Abloy Protec2 نام بردم (به خاطر دلایلی که فکر می‌کنم، منطقی است) و دوم اینکه Mul-T-Lock Hercular تمام چیزهایی که از یک قفلی نیاز دارید را به شما می دهد و حتی چیزهای اضافه‌تری هم می‌دهد، که باعث می‌شود از قفل‌های انباری دیگر جدا شود.

با خرید این قفل، نه تنها قفلی به دست می‌آورید که هسته فوق العاده‌ای دارد و از بسیاری از اشکال ورود پنهانی و مخفیانه جلوگیری می‌کند، بلکه می‌توانید از خصوصیت ضد ضربه بودن آن و پیچ سختی که در برابر برخی از جدی‌ترین انواع برش مقاومت می‌کند هم، بهره‌مند شوید.

اما صبر کنید … باز هم هست!

قفل Hercular، غلاف صفحه  ضربه خودش را دارد، که با پیج بلبرینگ جفت می‌شود.

در نتیجه این تدبیر امنیتی، پیچ غلاف می‌چسبد، طوری که حتی با نیروی زیاد هم نمی‌توان آن را آزاد کرد.

yucca digital smart electronic locks tehran

قفل PL 362 Protec2 متعلق به مارک Abloy

باز هم به سراغ قفل‌های آویزی می‌رویم، مدل PL 362، متعلق به مارک Abloy Protec2 یک قفل پوشیده شده از فولاد سخت است، و احتمالا بهترین هسته قفل نگه دارنده دیسک موجود را دارد.

من به این دلیل، به این مدل اشاره کردم اکه در حال حاضر بزرگترین قفل Abloy Protec2 بزرگ‌ترین قفلی است که تولید می‌شود.

یعنی این قفل، در تمام ترکیب خود؛ فلز ضخیم تری دارد. داشتن فلز بیشتر، به معنی داشتن مقاومت بیشتر در برابر حملات ورود است.

اگر می‌خواهید این قفل را به عنوان یکی از قفل‌های انباری‌تان در نظر بگیرید، به چفت نسبتا بزرگی نیاز خواهید داشت، اما گذاشتن این قفل روی انباری‌تان، ارزشش را دارد.

این قفل، نسبت به قفل آویزی Stanley، واقعا تکامل یافته‌تر است. با گذاشتن این دو قفل در کنار یکدیگر، که از بهترین قفل‌ها هستند، می‌توانید جزئیات متفاوت آن‌ها را هم ببینید.

با این حال، ۳۶۲ ممکن است امنیت بیش از اندازه‌ای را برای انباری‌تان فراهم کند.

منظور من از امنیت بیش از اندازه این است که هزینه‌ای دارد که باعث می‌شود اکثر مردم، به راحتی آن را نخرند.

اما اگر انباری باغ‌تان خود را با تجهیزات و وسایل با ارزشی پر کرده‌اید که هزاران دلار می‌ارزد، به هیچ وجه قفل بهتری وجود ندارد که برای انباری باغ‌تان انتخاب کنید.

قفل Protec2 Rim Latch متعلق به مارک Abloy

اگر برای انباری‌تان، قفلی می‌خواهید، یا به قفلی نیاز دارید، یا حتی فقط به داشتن یک قفل فکر می‌کنید، به هیچ قفلی به جز قفل Protec2 Rim Latch که متعلق به مارک Abloy است، فکر نکنید.

این قفل به این دلیل در این لیست قرار دارد که شما باید در مورد بهترین قفل‌های انباری بدانید، و هیچ قفلی بهتر از قفل‌های Abloy نمی‌شود و با مدل rim latch بالای هر لیستی از بهترین قفل‌ها قرار می‌گیرد.

بعضی از قفل‌ها تنها برای شرایط خاصی لازم‌اند، اما قفل‌های انباری می‌توانند خود یکی از این شرایط باشند.

چیزی که با سرمایه‌گذاری روی این ابزار به دست می‌آورید، قفل خیلی خوبی است که نسبت به هر مدل مشابه دیگر، بالاترین سطح امنیتی را به شما می‌دهد.

اگر قبلا از این چفت قفل انباری استفاده کرده‍‌اید و بهترین امنیت ممکن را می ‍‌خواهید، به آسانی می‌توانید ان را با این Abloy، جایگزین کنید.

شما می‌توانید این محصول را در هر دو طرف انباری‌تان نصب کنید، بنابراین دیگر نیاز ندارید نگران این باشید که ایا قفل انباری‌تان در جهت درست قرار دارد یا نه.

این قفل سخت‌ترین سخت افزار را دارد و لازم نیست نگران این باشید که می‌خواهید چه سیلندر لبه‌ای داخل بدنه قفل چفت در انباری‌تان نصب کنید.

قفل آویزی Ingersoll 10 Lever

از آن‌جایی که احتمالا شما می‌خواهید از بین بهترین قفل‌ها، قفلی را برای انباری‌تان انتخاب کنید، فکر کردم باید نهایت امنیتی که ممکن است برای انباری‌تان نیاز داشته باشید را هم اضافه کنم.

شرکت Ingersoll یک قفل آویزی ۱۰ اهرمی ساخته است که می‌توان آن را به عنوان تکه محکمی از امنیت توصیف کرد.

این قفل سطح پنهانی و امنیت فیزیکی خیلی خوبی دارد. در نتیجه هر سارقی که به دنبال باز کردن آن باشد، گیج می شود.

هنگامی که این قفل روی انباری‌تان قرار می‌گیرد، خیال‌تان راحت است، زیرا هیچ جنایت‌کاری با این قفل حتی خودش را به زحمت نمی‌اندازد.

آیا این قفل بهترین قفل آویزی کل تاریخ بشر است؟ می‌توان گفت نزدیک است. اما شما به بهترین قفل آویزی نیازی ندارید. سوال بهتر این است: آیا این قفل بهترین قفل برای انباری است؟ و جواب “بله” است.

با این قفل، انباری تنها می‌تواند بسیار امن باشد، بنابراین این قفل امن‌ترین قفلی است که من معرفی می‌کنم.

اگر به قفلی بهتر از این نیاز دارید، باید تمام چیزهایی که می‌خواهید از آن محافظت کنید را داخل یک غار یا محکم‌ترین گاو صندوقی که می‌توانید پیدا کنید، بگذارید.

در ساختارهای محکم فلزی آن که تقریبا در مقابل هر نوع ورودی خشونت آمیزی که ممکن است آن را ویران کند، مقاومت می‌کند، هسته قفل آن به طور باورنکردنی امن است.

اما با تمام این خوبی‌ها، شما واقعا باید امنیت عمومی خود را افزایش دهید.

شما به دنبال چه نوع قفلی برای انباری‌تان هستید؟

برای بهترین قفل‌های انباری، بیش از یک گزینه وجود دارد، نمی‌توان تنها به دنبال بهترین قفل آویزی برای انباری بود.

قفل آویزی در بسیاری از موارد برای امنیت انباری‌ها، خوب است، اما من می‌خواهم در مورد گزینه‌های دیگری حرف بزنم که می‌توانید برای قفل در انباری‌تان استفاده کنید.

و با وجود انواع مختلفی از بهترین قفل‌های انباری، باید بدانید که درباره هر کدام از آن‌ها، باید چه مواردی را در نظر بگیرید.

چه وقت‌هایی کار می‌کنند؟ چه وقت‌هایی باید گزینه دیگری را در نظر بگیرید؟

قفل‌های آویزی

قفل‌های انباری‌ها معمولا از نوع قفل‌های آویزی هستند. اغلب برای امنیت انبارها از قفل‌های آویزی استفاده می‌شود، زیرا با یک چفت با هر دری می‌تواند استفاده شود.

و وقتی که خود در انباری چفت داشته باشد، تمام چیزی که نیاز دارید این است که قفل اویزی درست را انتخاب کنید.

با این حال باید مطمئن شوید که خود چفت‌ها بهترین قفل‌های آویزی، امن هستند.

ساده‌ترین کاری که می‌توانید با آن، از چفت قفل‌تان مطمئن شوید این است که که در هنگام قفل شدن در، به این وسیله نگاه کنید.

وقتی در بسته است، این چفت نباید هیچ یک از پیچ‌های تنظیم استفاده شده خود را نشان دهد. اگر پیچ‌های تنظیم معلوم‌اند، مطمئن باشید که سر پیچ‌ها غیر استاندارد هستند.

اگر چفت می‌تواند از در انباری بیرون بیاید، دیگر مهم نیست که چند تا از بهترین قفل‌های انباری را داشته باشید. چفتی که آسیب‌پذیر است، امنیت هر قفلی را کم می‌کند.

از آن جا که انباری بیرون است، شما قفل و چفتی می‌خواهید که بتواند در برابر فرسایش آب و هوایی نیز ایستادگی کند.

پیچ یا قفل زنگ زده می‌تواند موجب ناامنی انباری شود و همچنین نمی‌گذارد کارایی داشته باشید.

هر قفلی که در این لیست است، عناصر را به خوبی کنترل می‌کند، بنابراین مطمئن شوید که می‌توانید همین را برای چفت قفل‌های‌تان بگویید.

قفل‌های کلیدی

قفل‌های کلیدی همیشه برای انباری‌ها گزینه خوبی محسوب نمی‌شوند.

در حقیقت، بسیار کم پیدا می‌شود که شما در یا ستون در مناسبی داشته باشید که بتوانید به درستی یک قفل کلیدی را نصب کنید. با این حال، گاهی اوقات جایی شبیه یک انباری باغ، در استانداردی در جلوی خود دارد.

وقتی شرایط این گونه است، می‌توانید برای قفل‌های انباری باغ‌تان، در بین قفل‌های کلیدی جستجو کنید. اما به یک در ضخیمی نیاز خواهید داشت که در یک چارچوب در ضخیمی بسته بشود تا بتوان از یک صفحه ضربه‌ای، استفاده کرد تا وقتی که قفل کلیدی‌تان، قفل است، بتوان از پیچ محافظت کرد.

اگر نمی‌توانید سوراخ‌های روی در انباری‌تان را از بین ببرید، نباید یک قفل کلیدی برای انباری‌تان انتخاب کنید.

سعی نکنید از قفل‌های کلیدی‌ای برای در انباری‌تان استفاده کنید که با نوع دری که دارید، کار نمی‌کنند. بله، قفل‌های کلیدی می‌توانند مقداری نیرو را تحمل کنند، اما تنها در صورتی که بتوان آن‌ها را به درستی نصب کرد.

برای این که بدانید قفل کلیدی برای انباری‌تان خوب است یا نه، یک آزمون خوب این است که از خودتان بپرسید آیا می‌توانید در انباری‌تان را به عنوان در ورودی‌تان استفاده کنید یا نه؟ اگر نتوانید، پس احتمالا قفل کلیدی انتخاب مناسبی برای قفل انباری‌تان نیستند.

ضامن زبانه ای

بسیاری از درهای انباری‌ها برای قفل‌های کلیدی سنتی زیادی نازک هستند. این قفل‌های سنتی را می‌توانید در درهای بیرونی خانه‌ها پیدا کنید.

این یعنی نمی‌توانید از قفل کلیدی استفاده کنید، اما ممکن است بتوانید سخت افزار قفل را تغییر دهید.

قفل‌های زبانه‌ای (که به عنوان ضامن‌های زبانه‌ای و گاهی اوقات به عنوان ضامن در انباری شناخته می‌شوند) برای قفل درهای انباری‌ها بسیار محبوب هستند.

به خاطر این معروف‌اند که سخت افزار مورد نظر را می‌توان خارج از در و در سمت داخلی انبار قرار داد.

حتی با یک قفل زبانه‌ای، احتمالا نیاز دارید که قفل‌های درهای انباری را به تیرک چارچوب وصل کنید تا قفل‌های انباری ماده کافی داشته باشند که به درستی اندازه شوند.

مهم تر از مسئله ضخامت درب، برای ضامن زبانه‌ای، ضخامت تیرک در است. اما شما به این ضخامت فقط در نقطه‌ای نیاز دارید که قفل‌های انباری نصب شده است.

البته، با یک در نازک، هر قفل که ممکن است برای در انباری انتخاب کنید را خراب می‌کنید.

نیرویی که ممکن است در را بشکند، خود در را می‌شکند و مهم نیست ضامن در چقد محکم باشد.

امنیت بیشتر برای انباری: فراتر از قفل انباری

لولاهای بیرونی – لولا برای اکثر انباری‌ها در طرف بیرونی آن‌ها قرار می‌گیرد.

یعنی وقتی وارد حیاط می‌شوید، درها به طرف شما باز می‌شوند. اگر لولاها با سر پیچ‌ها یا سر پیچ‌های مسطح Philips محافظت شوند، می‌توانند به آسانی توسط سارقان برداشته شوند.

بهترین کار این است که از پیچ‌هایی استفاده کنید با مهره‌ها و واشرها در سمت داخل محافظت می‌شود، یا از پیچ‌های مخصوصی استفاده کنید که نمی‌توانند نصب نشوند.

شما به لولایی نیاز دارید با در هر دو طرف خود درپوش انتهایی داشته باشد تا پیچ محافظ نتواند باز شود و در هم نتواند از جا در بیاید.

اگر امکان باز شدن پیچ محافظ وجود داشته باشد، دیگر مهم نیست که خود لولاها چطوری پیچیده‌اند.

قفل کردن میله‌ها – چون درهای انباری‌ها ذاتا ناقص هستند، اضافه کردن برخی توانایی‌ها فوق العاده مفید است.

قفل کردن میله‌ها، موجب تقویت ماده در می‌شود و نسبت به محکم‌ترین پیچ‌ها، نقطه محافظ سخت ‌تری خواهد بود.

روش خوبی است که به قفل انباریتان چیز اساسی‌تری بدهید.

اما علاوه بر کمک به قفل‌های انباری، می‌توانید از گیره‌های میله چندگانه استفاده کنید تا علاوه بر لولاهای محکم، روش ثانویه‌ای برای ایمنی در اضافه کنید. اگر لولاها برداشته شوند، گیره‌های میله در هر دو طرف درب و خود در، در را از سقوط حفظ خواهد کرد. اگر لولاهای بیرونی‌تان را امن کرده‌اید، کمک به قفل کلیدی انباری باید کافی است.

نتیجه

با استفاده از این اطلاعات، نه تنها می‌توانید از لیست بهترین قفل‌های انباری، قفلی انتخاب کنید، بلکه می‌توانید بهترین امنیت انباری ممکن را داشته باشید.

اگر به دنبال بهترین محافظت ممکن از قفل کلیدی انباری‌تان  و یا هر قفل انباری دیگری هستید، قفل‌های درهای انباری تنها چیزی نیستند که مهم ‌اند.

قبل از اینکه هدف‌تان را تعیین کنید، مطمئن شوید از قفل‌های انباری مناسبی استفاده می‌کنید.

بدانید به چه چیزی نیاز دارید، بعد آن را به دست بیاوید. گاری را قبل از اسب نگذارید و مطمئن شوید هم گاری و هم اسب را بگیرید.

(استعاره این است که فقط بر روی قفل انباری تمرکز نکنید تا مانع اقدامات امنیتی دیگر شما شود). بعد می‌توانید از هر چیزی که در انبارتان ذخیره می‌کنید محافظت کنید.

خرید قفل دیجیتال یوکا