فهرست مطالب

چگونه اتوماسیون خانه هوشمند را شروع کنیم؟

تکنولوژی به سرعت در حال تغییر است و دنیا را به طور کامل متحول ساخته‌است. بسیاری اختراعات جدید به میان آمده که اتوماسیون خانه هوشمند یکی از جدیدترین و محبوب‌ترین آن­‌ها است. در نتیجه، تقاضا برای این دستگاه‌های خانگی هوشمند، به­ سرعت رو به افزایش است.

اتوماسیون خانگی چیست؟

اتوماسیون خانگی، به فرآیند اتوماتیک کردن همه وسایل الکترونیکی هوشمند موجود در خانه گفته می­‌شود. با این کار، نورها، وسایل امنیتی و … را می­‌توان به صورت الکترونیکی از طریق دستگاه‌های متصل به اینترنت کنترل کرد. این روش سهولت و راحتی بسیار بیشتری برای شما فراهم می­‌کند. شما می‌توانید حتی از طریق فرمان صوتی و یا با دستگاه‌های خانگی هوشمند ارتباط برقرار کنید. همچنین با نصب اپلیکیشن مربوطه، می­‌توان این دستگاه‌های هوشمند را از طریق کامپیوتر یا گوشی‌های هوشمند کنترل کرد.

 قبل از تصمیم‌گیری در مورد انجام اتوماسیون خانگی، این چند گام را درنظربگیرید:

اتوماسیون خانه

       

 تحقیق درباره دستگاه‌ها 

بهتر است انواع مختلف دستگاه‌های خانگی هوشمند موجود در بازار را بررسی کنید. شرکت‌های اتوماسیون خانگی زیادی در بمبئی وجود دارند که می‌توانند به شما در این زمینه کمک کنند. با ویژگی‌ها، مزایا و قیمت انواع مختلف دستگاه‌­های اتوماسیون خانگی آشنا شوید.

   تعیین بودجه­

بعد از آشنایی با ویژگی‌ها و قیمت محصولات مختلف موجود در بازار، گام بعدی تعیین میزان بودجه‌­ای است که می­‌توانید هزینه کنید. طول عمر دستگاه، یکی از عواملی است که باید قبل از صرف هزینه برای خرید آن در نظر گرفته شود.

مقایسه قیمت‌ها و ویژگی­‌ها

خانه هوشمند

خانه هوشمند

قیمت دستگاه باید با ویژگی­‌های آن تناسب داشته باشد. هرچه مزایای دستگاه بیشتر باشد، قیمت آن نیز بیشتر خواهد بود. اما به یاد داشته باشید که هر فرد قبل از تصمیم‌گیری درباره محصول، باید نیازهای خود را نیز درنظر بگیرد.

چه دستگاه‌های هوشمندی باید بخرید؟

هوشمندسازی

هوشمندسازی

نگران این نباشید که دستگاه‌های هوشمند هزینه بالایی برایتان خواهند داشت. این دستگاه‌­ها با قیمت‌هایی مقرون‌به‌صرفه نیز در دسترس هستند. در اینجا چند مورد از این محصولات را بررسی می­کنیم.

زنگ­‌های هوشمند:

زنگ هوشمند

زنگ هوشمند

با کمک این دستگاه، می‌توانید ببینید چه کسی پشت در ایستاده‌­است. این دستگاه‌ها، ویژگی­‌های بسیاری دارند مانند گیرنده صوتی دو طرفه، دید در شب، و … .

دستگاه تنظیم دمای هوشمند:

این دستگاه به شما در کنترل گرمایش و تهویه هوای خانه کمک می‌کند. همچنین در صرفه­‌جویی و ذخیره انرژی موثر است. شما می‌توانید این دستگاه­‌ها را با استفاده از Wi-Fi و از طریق کامپیوتر یا گوشی هوشمند خود کنترل کنید.

نورپردازی هوشمند:

نور پردازی هوشمند

نور پردازی هوشمند

می‌توانید سیستم نورپردازی خانه خود را از طریق فرمان صوتی یا حرکتی کنترل کنید. می‌توانید از طریق فرمان صوتی یا تلفن همراه، چراغ‌­ها را روشن یا خاموش کرده یا شدت نور را کم کنید.

قفل‌های هوشمند:

قفل هوشمند

قفل هوشمند

بااستفاده از قفل هوشمند می‌توانید قفل خانه ­تان را ازطریق گوشی هوشمند، باز یا بسته کنید. این دستگاه ایمنی و امنیت خانه شما را تقویت می­کند.

سوئیچ­های هوشمند:

دستگاهی بسیار مبتکرانه که می‌تواند هر دستگاه الکتریکی غیر هوشمند را به یک دستگاه هوشمند تبدیل کند. فقط باید آن را به دستگاه الکتریکی وصل کنید تا به یک دستگاه هوشمند تبدیل ­شود.

این­ها همگی نمونه‌هایی از دستگاه­های هوشمند هستند که می‌توانند به شما در کاهش انرژی، افزایش امنیت خانه در اتوماسیون خانه هوشمند و … کمک کنند.

خرید قفل دیجیتال یوکا