اکنون مردم در سراسر جهان مستقیماً از صاحبان املاک، خانه‌ها، آپارتمان‌ها، حتی اتاق‌های خواب تک نفره اجاره می‌کنند. به همین ترتیب، افراد عادی در ازای پرداخت هزینه‌های اجاره، انتظار دارند تا املاک اجاره‌ای امنیت بالایی را ارائه دهند. با این حال، یکی از بزرگ‌ترین چالش‌های هر کسی که یک خانه را مدیریت می‌کند، امنیت است. برای افزایش امنیت در ملک اجاره‌ای خود چه اقداماتی را می‌توانید انجام دهید؟ با یوکا همراه باشید.

فهرست مطالب

نگهداری املاک اجاره ای

با نگه‌داری منظم حیاط، ملک اجاره‌ای خود را به صورت مسکونی درآورید. بریدن چمن، رسیدگی به برگ‌ها و پارو کردن برف، همه بخشی از نگهداری منظم هستند. اگر وقت کافی برای انجام این کار‌ها را ندارید یا بیشتر خارج از خانه مشغول به فعالیت هستید، برای نگه‌داری املاک کمک بگیرید.

در نظر داشته باشید چراغ‌هایی را در بیرون از خانه یا آپارتمان خود جهت افزایش امنیت املاک اجاره‌ای نصب کنید. به علاوه، چراغ‌های دارای سنسور حرکت می‌توانند به دید بیشتر در شب کمک کنند، به ویژه هنگامی که در پشت و دو طرف یک ملک اجاره شده نصب می‌شوند.

قفل برای پنجره‌های معمولی و کشویی

علاوه بر قفل‌های ساده‌ای که به صورت استاندارد روی پنجره‌های مسکونی نصب می‌شوند، ممکن است بخواهید قفل‌های پنجره با امنیت بالا را در یک ملک اجاره‌ای نصب کنید. این‌ها را می‌توان روی پنجره‌های طبقه اول و هر مکان واقع در بالای یک بالکن یا پله خارجی نصب کرد.

به همین ترتیب، درهای شیشه‌ای کشویی می‌توانند محل ورود آسان سارقین در یک خانه اجاره‌ای برای تعطیلات باشند. با نصب قفل‌های مخصوص یا میله‌های امنیتی، می‌توانید در دوره‌هایی که مکان خالی است، امنیت را افزایش دهید.

ارسال نامه را متوقف کنید

این جزئیات اغلب نادیده گرفته می‌شوند، اما این یک مرحله مهم برای جلوگیری از سرقت هویت است. اگر گهگاه محل اقامت اصلی خود را اجاره می‌دهید، حتماً ارسال نامه خود را در آن دوره‌ها متوقف کنید. چند دقیقه وقت بگذارید و در اداره پست الکترونیکی توقف کنید.

قفل‌هایتان را به قفل‌های هوشمند ارتقا دهید

قفل‌های هوشمند راه حل‌های زیادی را برای هر کسی که املاک اجاره ای کوتاه مدت یا برای تعطیلات را مدیریت می‌کنند، ارائه می‌دهد. آن‌ها ویژگی‌های مدیریت از راه دور را فراهم می‌کنند که به صاحبان خانه اجازه می‌دهند افرادی که می‌توانند یا نمی‌توانند به املاک اجاره ای دسترسی داشته باشند را کنترل کنند.

با قفل‌های هوشمند، نیازی به ملاقات مهمانان هنگام ورود یا خروج ندارید. می‌توانید مدت زمان اقامت مهمان خود را تنظیم کنید. سپس، هنگامی که مستاجر بررسی می‌کند، به سادگی اجازه دسترسی او را لغو کنید. برنامه گوشی‌های هوشمند مهر زمان را برای زمان دسترسی مستاجر به قفل ملک نشان می‌دهد. دیگر نیازی به مدیریت نسخه‌های اضافی کلیدها یا تغییر قفل‌ها هنگام گم کردن آن‌ها نمی‌باشد.

ارتقا قفل ها به قفل هوشمند

یکی دیگر از مزایای جالب این است که می‌توانید از آن برای امکان دادن دسترسی از راه دور به تحویل گران یا تکنسین‌های خدمات در حالی که غایب هستید، استفاده کنید. به جای اینکه به خانه رفته تا اجازه ورود به کارکنان نظافتی و یا لوله کش را بدهید، کافی است تنظیمات برنامه قفل هوشمند را تغییر دهید.

یک سیستم هشدار نصب کنید

با نصب یک سیستم امنیتی تحت نظارت، از املاک اجاره ای و میهمانان خود محافظت کنید. دوربین‌های امنیتی غیرحرفه ای می‌توانند به حریم خصوصی مهمانان حمله کنند، اما یک سیستم نصب شده حرفه ای می‌تواند به عنوان یک اقدام امنیتی موثری واقع شود. بعلاوه، اکثر سیستم‌های امنیتی امروزه می‌توانند برای راحتی و محافظت بیشتر با قفل هوشمند شما تلفیق شوند.

با احتیاط از سیستم عامل‌های اجاره آنلاین استفاده کنید

اجاره املاک برای تعطیلات و مبادلات خانگی می‌توانند یک روش سرگرم کننده و شخصی برای سفر باشند، اما صاحبان ملک باید با اعتماد به سیستم عامل‌های آنلاین احتیاط کنند. به عنوان مثال، ارسال عکس‌های زیادی از محل اجاره بسیار عالی است، اما افرادی که از وب سایت استفاده می‌کنند نباید بتوانند خانه را شناسایی کنند. مراقب باشید جزئیات زیادی از نمای خارجی یا آدرس دقیق نشان ندهید. این جزئیات برای مهمانان احتمالی لازم نیست و می‌تواند یک خطر امنیتی محسوب شود.

اکثر سیستم عامل‌های اجاره ملک برای تعطیلات، تحت وب نیز ابزارهای مفیدی را برای میزبان‌ها فراهم می‌کنند. از امکان بررسی مشخصات کاربران رزرو کننده این ملک استفاده کنید. نظرات نوشته شده توسط سایر میزبان‌ها را بخوانید و پیام‌ها را رد و بدل کنید تا مطمئن شوید که مناسب است. برخی از وب سایت‌ها از مستاجران برای ثبت نام، ارسال کپی شناسنامه رسمی خود و داشتن کارت اعتباری تأیید شده استفاده می‌کنند. این اقدامات امنیتی اضافی می‌تواند از شما بعنوان یک مالک ملک محافظت کند.

آرامش خاطر ناشی از امنیت املاک اجاره‌ای می‌تواند تا حد زیادی به یک تجربه مثبت کمک کند، هم برای مستاجر و هم برای میزبان!

خرید قفل دیجیتال یوکا